Monday, November 28, 2011

twins ;)




1 more entry..
jangan bosan tau..
saje nak balas dendam sebab tak dapat buat entry if gadis ade..
hehehehhe ;)

okay macam gambar yang orang lihat tu..
tu bkn photoshot artis tau..
tak sanggup mak nyah..
okay actly nak cerita pasal mmbe yang kat sebelah tu..
baru je knl dia..
tapi mmg sekepala..
mcm mne blh knl dia??
dulu masa kat kuantan dear satu tempat kerja dengan BF dia..
bila masing2 dah balik KL baru laa knl..

lepak lepak bagai..
pegi karaok same mmg best la..
saya mmg suke berkawan lagi kawan yang mmg gila2 mcm saya..
sbb saya suka ketawa dan buat mereka ketawa.
bila berkawan saya mmg serius..

jadi nak bagitahu yang si dia nie dah termasuk dalam carta BFF saya..
ouhhh lupa nak bgthu nama dia
" NURUL HAZIQAH HAYAZI"
okay yang paling gempak..
birthday kami sama okay guys..
cumayang bezanya tahun je..
saya tua sikit dari dia sangat best okay..
tak sangka ade jgk kawan yang same birthday dgn saya..
nnty mesti celebret same2 kan..

smlm tangan dia kena iron saya pun same..
mcm kembar kan even semuanya kebetulan ke..


p/s : haziqah hayazi
Best friends we are ,
Best friends we'll be,
For always forever,
You and Me!

Longer than a phone call,
Deeper than the sea,
All this belongs to us,
You and Me!

Put it in a bottle,
Never let it free,
keep it in your heart,
You and Me!

I hope you read this poem,
Remember it for me,
Look after it with care,
You and Me

No comments:

Post a Comment