Saturday, January 14, 2012

kembali

lame juga blog saya menyepi..
maaf kerana diri ini amat busy dgn kerja..
balik rumah busy melayan kerenah suami dan anak..
sampaikan tiada masa untuk saya berkongsi cerita di blog saya yang daif ini..
Apa khabar semua ;))

terlalu banyak benda yang berlaku..
sampaikan tak tahu mane satu nak cerita dahulu..
mungkin saya mula kan dengan cerita si gadis saya..
hari ini dia sudah pantas mengorak langkahnya..
langkahnya yang tidak dapat kita nak bendung..
hehehe ayat saya skema kan??
wahhhh!!
gadis kecil sudah pandai berjalan..
hati saya sebak kegembiraan melihat anak kecil yang dulunya hanya terbaring slow2 merangkak dan kini telah mengorak langkahnya..
amin ya rabbaallamin,
hati ini sangat gembira dapat melihat dia membesar dengan sempurna..
5 hari lagi genap setahun umurnya..

sayang,
maafkan mummy sekiranya ade yang terkurang..
tetapi mummy akan cuba sedaya upaya mummy untuk buat yang terbaik untuk kamu nak..
kemarah hilang melihat kamu tersenyum
keletihan hilang melihat kamu tersenyum
kerana kamu anugrah yang tak ternilai..



No comments:

Post a Comment