Thursday, February 4, 2010

aku fikirkan yang aku telah berjaya membuatkan dia rase ingin berubah
yaALLAH aku gagal
apa lagi yang belum cukup aku lakukan untuk dia yaALLAH
apa lagi yang perlu aku lakukan
supaya terbuka pintu hati dia tok berubah
aku belum cukup sempurna ke untuk dia??
aku ingin dia berubah bukan kerana aku tidak boleh terima dia seadanya
tetapi kerana aku tidak mahu kehilangan dia
salah ke aku kerana tidak mahu kehilangan dia??
salah ke aku kerana ingin terus bersama dia??
yaALLAH hati aku tak tenang
perubahan ini terlalu drastik bagi aku
ia berlaku secara tiba-tiba

aku kena jadi yang lebih kuat dari yang sebelum nie..
sebab dia daa mula sakitkan diri dia bila dia terlampau marah dengan aku
yaALLAH
aku x mahu dia sakit disebabkan aku
tolong laa phm :(
aku tak kuat bila dia mcm nie..

aku terlampau lemah untuk teruskan hidup..
bagi la aku peluang untuk gembira
selagi aku masih berpeluang
kenapa semua orang tak nampak yang aku lemah
aku tak kuat
aku perlukan dia kerana dialah ubat yang membuatkan aku kuat
dan dia juga perlukan aku
tapi aku bingung yaALLAH nape dugaan nie terlampau berat..

berilah aku kekuatan untuk terus tabah hadapi semua dugaan yang kau berikan padaku ini yaALLAH

No comments:

Post a Comment