Wednesday, January 27, 2010

Bersabar

banyak benda dalam dunia nie kita kena lakukan dengan penuh kesabaran
itu la ape yang aku tengah lakukan sekarang nie..
apabila dia ingin berubah
aku kena lebih kuat dari sebelum nie..
kerana apabila dia didalam proses ingin berubah
dia akan menjadi seorg yg moody dan cepat marah
adakala ape yang keluar dari mulut dia membuatkan hati ini pedih
sampai aku x perasan yang aku sedang menangis
disebabkan ini sume untuk kebaikan
yaALLAH aku redha jika ini yang terbaik untuk dirinya
apa yang aku harapkan dia lakukan ini semua demi masa depan dia sendiri
jangan la biarkan dia lakukan ini demi diri ku
aku akan terus lakukan apa sahaja demi menjaga hubungan ini
dan aku harapkan perubahan ini akan selamanya bukan laa sementara..

yaALLAH aku hati aku tidak tenang menantikan apa yg akan berlaku pd 29hb mac 2010
apakah sumenya aku okay seperti yang aku harapkan atau sebaliknya?

jika ia sebaliknya aku redha yaALLAH
mungkin ini satu dugaan dan ujian yg besar buat diriku..
tetapi ape yg aku inginkan dia tetap berada disisi aku hingga ke akhir hayat ku..
kerana aku ingin dia menjadi yang halal buat diriku
serta menjadi bapa kepada anak-anak ku ;(

No comments:

Post a Comment