Saturday, July 25, 2009

23 julai 2009,tarikh tersebut tarikh yg amat malang bg aku..kemalangan yg x jangke akn berlaku terjadi..akku rase mcm sume nie satu mmpi ngri..lepas jewp dari balik dari pantai pada hari tersebut..i nk hantar uncle i balik umah mmbe die..But lepas jewp dari esso geliga mmbe i nk elak dari laggar moto kaki dye kejang dan terus terbabas laggar divider..dengan tanpa berfikir panjang aku terus lompat dari tingkap..aku menjerit memaggil IBU IBU IBU.!beberapa saat kemudian aku nampak uncle ku kuar dari kereta..aku terus menjerit memaggilnye..dalam keadaan yg begitu cemas aku perasaan bahawa gigi aku sudah termasuk kedalam..mulut ku tidak berhenti megeluarkn darah..pada mase yang same aku melihat balqis menjerit sakit sakit!!!!aku dan balqis diaggkat oleh orang awam masuk ke kereta beliau dan terus dibawa ke hospital..aku tdak berhenti menangis serta memanggil name kawan-kawan ku..sampai dihospital aku dan balqis dimasukkn ke wad kecemasan..aku melihat keadaan balqis agk kronik..tidak sampi beberapa minit kemudian yaya dan senior dikolej sampai..meraka sume amat bersimoati dengan keadaan kami berempat..setelah selesai kami dibawa ke bilik xray..balqis didapati tulang belakang patah..aku sedih tegok keadaan balqis..nadirah dengan buku lali pecah..sumpah nie sume ujian dari dia..kalau lah diberi peluang..aku nk bantu balqis..aku nk dermakn tulang belakang aku kat balqis..hari ini akn ku ingat samapi mati..

1 comment:

  1. ya allah yunk
    teruknya u kene accident
    kwn² u yg paling teruk skaly
    kesiannya ;(
    u sabar jelah k?
    nie semua dugaan
    sedeyy i bace post u nie
    pape pun, i doakan u cepat sembuh taw
    take care :)

    ReplyDelete