Tuesday, July 28, 2009

Semua Bukan Milik Aku

lately sumpah aku rase mcm kehilangan gile..mula dari kecik sampai la ke meyl dan sekarang balqis..sekarang kecik dah bahagia ngn ainy..diaorg happy je..kecik pun dah sambung stady kat rawang..tapi aku masih je nk sayang dia..aku susa nk lupakn dia..lepas aku kehilangan kecik aku kehilangan satu lagi cinta yang susa unuk aku lupakn..muzammil,terlalu bnyk kenangan aku degan dia yang susa sgt aku nk lupakn..paling yang aku x dpt terima dalam hubungan kitorg baba dia x suke aku..argghhh!!tu la dugaan kami yg paling kuat..tp skrg nie meyl bukan lagi milik aku..meyl selalu cerita kat aku yank gf die same je perangai mcm aku..tak ubah mcm aku..tak de bez ciket pun..sumpah aku cemburu!!tapi meyl x penah tahu aku cemburu bile dia ckp pasal gf dia..aku akan selalu happy dpn dia..sbb aku tak nak dia thu yang aku tgh sedih..tapi semua salah aku..aku yang tglkn dia..tapi bkn niat aku nk tglkn meyl..perasaan mara aku tak de sapa yang bole kawal time tu..dan sekarang kawan yang aku aggap akn menjadi salah satu daripada bestie aku..terlantar sakit di hospital..aku sungguh merase kehilangan dia..sebab dia lah penyeri hari hari aku di tergganu..dulu tiap saat x pena abis aku mendengar gelak tawa dia..tapi kini yang hanya aku dengar adalah jeritan sakit dari nye..

aku sunyi tanpa orang yang selalu membuat aku ketawa..kenapa terlalu cepat tuha mengambil orang yang rpat dengan aku..orang yang boleh aku ngadu segale-galenye..semua nie terlalu tidak adil bagi aku..dalam hidup aku,aku perlukan kawan yang bole dengar aku berceloteh..tapi mungkin semua nie bukan milik aku..yang hanya aku buat berdoa agar semua orang yang aku sayang happy disamping orang yang mereka sayang..dan yang paling penting aku akn sentiasa mendoakn kesejateraan untuk sahabat aku yang aku sayangi iaitu balqis kembali seperti dulu..aku harap aku ngan nadirah n balqis bole duduk serumah lagi..jangan lah ade bende yang bole pisahkan kami lagi.

to balqis : i dah x sabar nak kita gelak macam dulu lagi..i dah x sabar nak tengok u gila-gila lagi..i love u much!!i rindu nak tidur dengan u lagi babe..i gonna miss u much..

No comments:

Post a Comment