Wednesday, July 29, 2009

Hari Ini



hari ini sumpah aku happy..tgk jewp la gambar kat atas tuu..senyum jewp an..mne x nye..balqis dah bole online.!!yeaaahhhhh :)) akhirnya tuhan makbulkan gak doa-doa untuk balqis..lepas nie i dah bole dengar balqis gila-gila..syukur lah tuhan bagi balqis peluang lagi..lagi satu benda yang buat aku happy ecok nk pegi hospital..nak ambil acuan tok buat gigi palsu..aduhhh..kantoi i rongakk!!ala x pela i jujur doe..lalalal :) rongak sebab excdent aritu la syg..ape dah korng nie..tapi ibu cakap x payah pakai gigi paslu pun okay..agrrrhhhhhhh :/ x nak la i..nanti kena bahan ouhh..aduhh!cukup la kena bahan..lepas tu aku x payah extand kolej.yeesss!!lame ouhh nak tggu bulan 10..tak sanggup ouhh..benda yang paling penting sekali i x payah jadi junior dooeee!!yaahhhhhooooo yepi yepi =)) ops
sss..cian kat balqis dengan ts..kena jadi junior i..jangan marah hah kawan!





tiba-tiba aku teringat pulak kat kawan-kawan sekolah..rindu pulak nak paw budak-budak kelas 20sen..hahahah :))
jaatkan aku nie..ala tu untuk duit poket jewp..whahaha =))
budak yang paling aku rindu..semestinya bestie aku yang duduk sebelah aku dalam kelas..dala bestie satu kelas lagi lepas tu duduk sebelah-sebelah..hahah :)) biasa la fareena kan..kedua faten one of my bestie to..ketiga wani dia anak angkat ibu..semua budak-budak dalam kelas tula aku rindu..ramai sangat ouhh nk sebut..miissssshhhhh them loll!!!!

No comments:

Post a Comment