Tuesday, January 5, 2010

mcm haram :(

oky hari nie mcm byase laa..
bangon pagi then siap-siap sume terus pegi kelas..
klas ustaz sumpah mcm pun!
bosan nak mampos..
dalam klas bole text ngn d lg..
ngeeee ;D
lepas abes klas ustaz..
rase mcm lega skit pale otak nie ouhh..
haaa..
tdy klas acc mmg best..
even daa lme kn x msok klas acc..
tp mse mule2 msok tu..
rase mcm blur jeh ouhh..
nasib baek laa cik ajar dari mula balik..
heehhhh!
cik yani memahami gua laa..
cehh perasan jeh!
oky lepas jeh abes sume klas..
mcm byase laa..
mase tokk makan :)
g kedai depan kolej!
haa..
mase mula2 lepak ngn d..
happy gile ouhh..
borak pasal bnde mngarot2 jeh..
tapi lepas jeh da abes mkn..
ade satu salah paham antara kami..
huh!
sumpah ouhh x sangke yg d akn nangis..
ape yg aku ckp tu teruk cgt ke sampi bole buat dye nangis?
mcm haram jeh aku nie..!
dye terlampau tkot aku tglkn dye..
sampai dye ckp dye tu layak ade kat bawah tapak kaki aku..
ya ALLAH x pernah terdetik pun dalam hati nk ltak dye kt tmpt mcm tu..
sbb dye terlampau istimewa bg aku..
tempat dye bukan diKAKI tapi diHATI..
tinggal kn dye?
ouhh tak mungkin ini terjadi..
spjng dua nie blom pernah lagi dye buat aku terluka aku sensara..
hanya kebahagian yg banyak dye berikan pada aku..

p/s :
d tlg laa jgn menangis sbb an..
x sampai aty an nk tgk d nangis sbb an..



No comments:

Post a Comment