Friday, January 15, 2010

stupid thing ;(

lately nie aku rase mcm hati aku dah berubah..
bukan berubah pasal ape tau..
dulu aku x kesah ape pun yg faris nk buat..
tapi skunk nie..
aku x thu nape aku rase mcm sedih cgt ble faris buat g tidak2..
aku bukan ape..
aku just tkot ade bnde yg xptot jd kt dye..
sumpah tuhan jeh yg tahu perasaan aku time dye buat sume tu..
salah ke aku melarang dye?
aku bukan kongkong dye..
aku larang dye sbb aku x nk khlgn dye..
aku hope cgt ouhh dye phm nape aku larang dye..
air mate aku kadang2 nak jatuh saat aku tgk dye ambk bnde tu..
ya ALAAH aku try kuat kn aty n tahan air mate supaya x jatoh..
aku x nk dye thu yg aku sedih..
bile dye tgk bnde tu pun..
jantong aku tros mcm tenteram..
nape erkk?
ouhh!
sbb aku terlalu sygkn dye..

p/s:
cinta tolong laa paham..an thu bnde nie susa tok d berhenti secara mendadak..
tapi tlg laa jgn ambk dpn an..
lagi satu if d nk ambk..
tlg laaa bgthu an d..
if d x bgthu then an dpt thu sndri..
sumpah an aku sedih gile..

No comments:

Post a Comment