Monday, January 18, 2010

sorry dear :(

hari nie mgkin hari yg aku x kn lupakn sampi2 ble..
sumpah aku rase mcm diri aku terlalu bodoh dalam hal nie..
tersangat laa bodoh :(
pasal benda kecik pun aku bole buat org yg aku syg sakitkn diri dye sndri..
aku tak sangka cgt yg dye akn tumbuk side mirror tu..
sampai tangan dye berdarah-darah..
ya ALLAH dalam cgt luka tu..
kenapa laa erk aku sanggup buat dye mcm tu..
bodohkan aku nie?
mungkin lepas nie dye x kn syg aku mcm byase lg..
sbb mgkin lepas dari kejadian td..
dye fikir aku senang2 gunekn kelemahan dye..
kelemahan?
ya ALLAH aku xde niat langsung ouhh..
nape laa dye fikir sume tu erk..
myb sbb selama nie bnyk pergaduhan dye yg minx maaf..
aku mmg terlalu keras untuk berlembut..
tapi aku laa org yg senang termakan dgn pujuk rayu...
aghhhhhh!!
mcm shit kn aku nie..
aku xkn maafkn diri aku selagi luka tu tak baek and still ade parot..
bodoh fareena kaw mmg bodoh..
dye x pena buat kaw sakit hati..
tapi kenape kaw perlu nk sakitkan hati dye..
astaga tak pernah terniat pun nk sakitkn hati dye
or buat dye sakit..
if org tahu pasal td..
mesti sume org akn ckp aku bodoh kn..
ah bia laa org nk ckp ape..
memang daa ternyata aku bodoh..
x pndai nk hargai ape yg dye daa buat kt aku..
isyhhhh!!
kalaw aku yg salah..
pukul laa aku,marah laa aku,hukum laa aku..
tolong laa jgn hukun diri sndri :'(

p/s : sorry cgt d..an buat d mcm nie :( an syg sgt kt d..and i hope syg yg ade x kn berkurang..

No comments:

Post a Comment